dissabte, 19 de maig del 2012

Sobre mi


Em dic Laia i gairebé gairebé sóc Llicenciada Química. Només em falta un petit tràmit per ser lliure i haver acabat aquesta etapa en la meva vida. Ara bé, la nova que es presenta, entrar al món laboral, m'espanta una mica... Però igualment, no hi ha res que no es pugui superar amb esforç, dedicació, i el més important, molta il·lusió.

Vaig néixer a Terrassa fa poc més de 20 anys i m'encanten els edificis modernistes. Tot i així, tant bon punt tingui una oportunitat aniré a viure a Formentera.
Sí sí, aquella preciosa i petita illa del Mediterrani. D'aigües cristal·lines, sorra blanca, sargantanes turqueses prenent el Sol i tranquil·litat absoluta en qualsevol moment de l'any, menys a l'estiu.

A part de la meva gran passió per Formentera, m'encanta cuinar, i és per aquest motiu que tinc un blog de cuina.
La majoria de les meves receptes són dolces perquè totes les dones dones de la meva família són molt goloses!

He de confessar, que tot i que tinc poca paciència i sovint perdo els nervis quan el plat no em surt com hauria, acabo enginyant-me-les per solucionar-ho tot i que acabi quedant ben bo i comestible.
No hi ha res més gratificant (a part de despertar-se al costat de la teva parella, tenir el gat roncant a les cames o llegir un bon llibre) que poder cuinar amb amor i il·lusió amb música de fons.
Per descomptat, el súmmum de la felicitat arriba quan t'asseus al sofà i degustes amb la major parsimònia possible el postre que acabes de preparar...

Ah sí! Gairebé se m'oblida! El meu blog es diu Delícies de llimona perquè tot i que la xocolata m'agrada i  la nata m'encanta... El que realment fa que triï un plat o un altre és aquell regust a llimona que deixa al final... Els cítrics m'han agradat sempre, el gust, l'olor, la frescor que desprenen, la vitalitat que transmeten...
Així que el meu ingredient estrella és la llimona :) Només per això la llimona mereix ser la protagonista del meu blog ^^

En fi, gràcies per estar aquí!

1 comentari:

Neblosa ha dit...

Totalmente de acuerdo con tu pasión por el limón, no hay nada como un bizcocho con ralladura de limón, un lemon curd, granizado de limón......... Besades des de Eivissa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...