divendres, 3 d’agost del 2012

Llom amb pinya i formatge

Abans d'actualitzar acostumo a visitar les actualitzacions dels blogs que segueixo. Avui el blog La cuina violeta ens recomana, amb molt bon gust, la cançó d'Anna Roig i l'Ombre de ton Chien "Dolces nits de somnis curts" (cançó). [També m'ha enamorat: Bigoti vermell]
Des que he buscat la cançó no he pogut parar d'escoltar-la, per això no he pogut evitar compartir-la per aquí.
No hi ha res com cuinar amb música ^^


En fi, avui presento el sopar d'ahir Llom amb pinya i formatge. També vaig cuinar amb música, però aquest cop fou amb Obeses un dels millors grups del moment XD
Són una mica "especials" al principi, però després t'adones de la seva màgia; són únics.
Per què hi ha Obeses? i Pa amb tomàquet són unes de les seves cançons més culinàries.

Ingredients:
· 6 filets de llom de porc
· 6 talls de pinya en almívar
· 6 tallades de mozzarella (les tallarem per la meitat, així que tindrem 12 talls)
· sal, pebre i orenga


Procediment:
Abans i després d'enfornar
el llom amb pinya i formatge
- Primer de tot hem de salar i salpebrar la carn i, seguidament, l'haurem de marcar en una paella amb oli calent. No cal que quedi cuit del tot, ja que després ho posarem al forn per acabar-ho de coure.
- Els col·loquem en una plata del forn (jo no en tenia cap a l'apartament XD així que això vermell que es veu és un motlle de pastís que havia portat de casa). És important posar-los separadament, així serà més fàcil repartir-los a l'hora de servir.
- Sobre els lloms hi col·loquem la mozzarella per a que es desfaci i després la pinya, prèviament tallada per la meitat, fent que encaixin els dos trossos sobre el tros de llom (han de fer forma d'S; a les fotos es pot mig veure).
- Un cop fet això, damunt la pinya hi posarem l'altre tros de mozzarella amb una mica d'orenga a sobre per aromatitzar el plat.
- Per acabar haurem d'enfornar-ho a 180º durant 10 min. Passat aquests minuts, hi abocarem tot el suc de la pinya en almívar i ho deixarem al forn 10 min més.


Bon profit!
PS: He adaptat la recepta que vaig veure al blog Acabat de fer

3 comentaris:

Montse Palau { entre núvols de cotó } ha dit...

mmm... Boníssim! ^^
Petons!!

Cristina Perezfe ha dit...

OOOH dons si! s'ha d'aprofitar tot! vaig anar a casa d'una amiga de la uni i genial la zona! em va deixar enamorada.
Algun dia posaré alguna recepta eeeh! que a mi també m'agrada una mica cuinar tot i que tu ets tot una experta!
dons feia temps que volia fer un blog perquè a vegades participo provant productes i si tinc blog dons això són més punts perquè et donin més projectes. I al visitar el teu de tant en tant em vaig possar a fer-me'n un!
Un petonarro!

Mónica ha dit...

Guau! Este tiene que estar de morirse!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...