dilluns, 7 de gener del 2013

Coca amb ous, bacó i pollastre

Avui per dinar no tenia massa gana i al final no m'he menjat el segon plat: eren un parell de filets de pollastre. M'ha mare ha insistit que me'ls mengés, però veient la meva negativa (he esmorzat tard i després d'aquest Nadal tan golós no sé si tornaré a menjar XD), m'ha dit que avui fes jo el sopar per aprofitar els filets que no m'he menjat.
He estat buscant i buscant per internet i, al final, he acabat aterrant al blog de Kanela y Limón ja que ella sempre fa moltíssimes receptes amb la pasta de full del Lidl ^^
Així doncs, la recepta d'avui és una "petita" adaptació de la seva, per afegir-hi el pollastre XD

Ingredients (5 racions):
  • una placa de pasta de full
  • 5 ous
  • 250 g de bacó trossejat
  • 2 filets de pollastre
  • 200 g de formatge ratllat
  • 150 ml de nata
  • 1 ceba
  • 1 ou
  • sal
  • pebre negre
Procediment:
  1. Per començar hem d'estirar la pasta de full i doblegar-hi els extrems. Seguidament la punxarem tota, per evitar que pugi (menys als doblecs) i pintarem els extrems amb un ou batut.
  2. A la resta d'ou que ens ha sobrat li afegirem la nata i el formatge ratllat. Ho salpebrarem i ho mesclarem tot, per homogeneïtzar-ho. Llavors ho escamparem per tota la base de la pasta de full.
  3. A continuació tallarem la ceba de la forma més fina possible i l'afegirem crua a sobre de la mescla anterior. 
  4. Més endavant haurem de tallar els filets de pollastre en petits daus i, juntament amb el bacó, els col·locarem en forma de cercle (farem 5 cercles). A cadascun dels cercles hi posarem un ou (i li afegirem un polsimet de sal).
  5. Llavors ho introduirem al forn a 180ºC, prèviament preescalfat, i ho courem durant 25 min.

Bon profit!

PS: Omple molt més del que sembla, està boníssima!
PS2: En principi estaré una bona temporada sense tocar el blog. Tinc els exàmens finals a sobre i sent l'últim any de carrera m'he d'aplicar i fer un últim esforç!
PS3: Porto molts comentaris acumulats per comentar, després d'exàmens els tornaré tots :D Gràcies per totes les paraules amables i felicitacions ^^
PS4: Quan torni també acabaré de penjar les receptes endarrerides del dinar de Nadal. Per Sant Esteve vaig marxar a Formentera i ja no vaig tenir temps de penjar-les ^^"

4 comentaris:

Montse Palau { entre núvols de cotó } ha dit...

Ei Laia! Segur que estava boníssima!! Jo també estaré una mica al marge del món blogueril... haig de fer el projecte del màster (em fa un paaaal, no estic gens motivada) i m'he autocastigat fins que no l'acabi!! hahahahaha
Petonets i ànims pels exàmens! ^^

ESTONES LLIURES ha dit...

Té una pinta increíble. Segur que està delíciosa!!!

andreu.sanchez ha dit...

Hola Laia!

Hem decidit que aquesta sigui la recepta de la setmana a la pàgina de Facebook de Lestevesreceptes.cat. Gràcies i l'enhorabona!

CARMEN ha dit...

Me encanta, creo que ésta noche la voy a hacer para cenar, tiene una pinta exquisita. besos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...